Xerrada: treballar la pseudociència a l’aula utilitzant el pensament crític

Ensenyar a diferenciar ciència i pseudociència a l’aula utilitzant el pensament crític

Al llarg de la vida, les persones elaborem creences pseudocientífiques que sovint es contraposen amb la ciència. L'educació ha de proporcionar el pensament crític i els coneixements que permetin assolir criteris per triar davant determinades situacions que, de vegades, poden ser determinants per a la vida de les persones  

Aquesta xerrada s’adreça als docents de primària i secundària amb l’objectiu de proporcionar pautes per diferenciar la ciència de la pseudociència que puguin ser d’utilitat a l’aula, així com recursos i activitats per fer bones pràctiques educatives. 

L’activitat està coorganitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi), l’Obra Social “la Caixa” i el Departament d’Ensenyament.

Intervenció:
Jesús Purroy, biòleg, comunicador científic i emprenedor. 
Lloc:CaixaForum Lleida-  Avinguda Blondel, 3 
Data: 25 de setembre de 2018, 18.00 hores 
Inscripcions: empleneu aquest formulari per a incriure-us-hi.  

 

 

Comparteix a les xarxes: